Размер шрифта:

A
A
A

Изображения

Сіздің полисіңіз күшінде не күшінде еместігін біліңіз

Сұрақтар

Сақтандыру шартын қайдан алуға болады?
  • Сауалнаманы толтыру кезінде көрсетілген поштадан
  • Жеке кабинетіңізден
Жеке кабинетке қалай кіреді?
  • Жеке кабинетке ең кемінде бір рет шарт сатып алған пайдаланушылар кіре алады
  • Сайтта өзіңіздің телефон нөміріңіз бен смс-кодты енгізіңіз
Сақтандыру жағдайы болған кезде не істеу керек?
  • Онлайн өтінім толтырыңыз немесе байланыс орталығына хабарласыңыз
  • 3 күннен кешіктірмей жазбаша растаманы беріңіз
  • 3 күннен асып кетсе, құжаттамалық растаманы беріңіз
Шарт қандай мерзімге жасалады? Сақтандыру арқылы қорғаудың мерзімі қандай?
  • Медициналық және кешенді сақтандыру клиент сауалнаманы толтыру кезінде көрсеткен сапар кезіне жарамды
  • МиниКАСКО шарты бір жыл ішінде жарамды
Сақтандыру компаниясымен қандай телефондар арқылы хабарласуға болады?

Байланыс орталығы: +7 727 259 77 55
Kcell / Activ: +7 778 003 77 55
Tele2: +7 707 003 77 55
Beeline: +7 771 932 77 55