Solo картасының артықшылықтары
Solo картасының артықшылықтары
15% дейін жоғарылатылған бонустар
Айына 2 категорияны таңдаңыз және 15% дейін жоғарылатылған бонустар алыңыз
Бонустардың ең жоғарғы лимиті: ForteBlack, ForteBlue карталары және Forte-нің басқа да төлем карталары бойынша - бір айда 30 000 теңге, бір тәулікте — 10 000 теңге. ForteSolo карталары бойынша - бір айда — 50 000 теңге. Әрбір таңдалған санат бойынша есептелген бонустардың сомасы «Барлығы үшін бонустар» санатын қоспағанда, айына 20 000 теңгеден аспауы керек. Лимит клиентке қолданылады және әрбір картаға бөлек қолданылмайды.
Solo картасын қалай аламыз
Solo картасын қалай аламыз
Сайттан ақпарат алу
Консультацияға өтінім толтыру
Бөлімшеге Solo менеджеріне бару
Solo картасын шығару
Қолданбада авторизация жасау
Жиі қойылатын сұрақтар
Жеке менеджерге қалай хабарласамыз?
Жеке менеджерімнің жұмыс уақытынан тыс кім маған көмек бере алады?
“Заңгерден кеңес алу” қызметін қалай пайдалануға болады?
“Заңгерден кеңес алу” қанша тұрады?
Жылына 3 кеңес тегін беріледі.
Бір кеңес барысында 5 сұраққа дейін қоюға болады, келесі сұрақтардың құны 3000 теңге.
Nomad Club деген не?
Nomad Club — бұл AirAstana әуе компаниясының жолаушыларын марапаттау бағдарламасы.
Nomad Club ұпайларын сыйлыққа рейс аулға және әуекомпанияның рейстерінде қызмет көрсету класын жоғарылатуға пайдалануға болады.
Nomad Club ұпайларын жинауды қалай бастаймын?
• AirAstana-ның Nomad Club бағдарламасына қатысушы болыңыз: өз бетіңізше тіркеліңіз немесе Solo/Solo Direct менеджерімен қызмет көрсету кезінде тіркеліңіз.
• Solo/Solo Direct менеджеріне Nomad Club қатысушысының нөмірін беріңіз (оны тіркелу кезінде электрондық поштаңызға аласыз).
• Енді сіз Solo картасымен жасалған әрбір 1 500 теңгеге сауда жасағаныңызға 1 ұпай аласыз.
Консьерж-қызметті қалай пайдалануға болады?
• Forte мобильді қолданбасында "Сервистер" бөлімінде "Консьерж" батырмасын басыңыз.
• Консьерж қызметіне хабарласу үшін сізге ыңғайлы мессенджерді таңдаңыз.
• Чатты төмен жылжытып, қарым-қатынас тілін таңдаңыз.
• Тіркеліңіз.
Консьерж-қызметі қандай сұрауларды орындайды?
Ақпараттық-кеңестік:
• кез келген мекемелердің (дүкендер, ауруханалар және т.б.) байланыс мағлұматын іздеу;
• әртүрлі оқиғалар туралы анықтамалық мағлұмат;
• басқа да анықтамалық мағлұмат.
Ұйымдастыру:
• мейрамханада үстел брондау, тамаққа тапсырыс беру, гүл, дәрі-дәрмек жеткізу;
• қажетті мағлұматты таңдау және жүйелеу;
• тауарлар мен қызметтерді іздеу.
Саяхаттар:
• саяхатты ұйымдастыру;
• билет сатып алу;
• қонақ үй таңдау және брондау;
• трансферлерді, тұрғын үйді, автокөлікті жалға алу;
• жоғалған багажды қайтаруға көмектесу және басқа да сұрақтар.
DragonPass-қа тіркелу немесе қосымшаға кіру кезінде қиындықтар туындады.
DragonPass-қа тегін кіру бағдарламасын қанша уақыт пайдалана аламын?
Менің пайдаланылмаған Lounge Key бизнес-залдарына кірісім DragonPass-қа ауыстырыла ма?