Абоненттік төлем мен тегін қызмет көрсету шарттары
Шарт 1: 4 000 000 ₸ басталатын салым(дар)ның болуы
Шарт 2: 500 000 ₸ бастап сауда жасау
Шарт 3: 1 000 000 ₸ бастап жалақы түсу
Валюта
Қолма-қол ақша шешу (кассалар)
Аударымдар
Жоғары бонустарды есептеу үшін жаңа ForteApp қосымшасында ай сайын санаттарды таңдаңыз:
Solo карталары шарттары
Solo картасы бойынша абоненттік төлем қандай? 10 000 ₸ немесе келесі шарттардың бірі орындалған жағдайда 0 ₸: • 4 000 000 ₸-ден бастап депозит (АҚШ долларындағы баламасы) • 500 000 ₸-ден бастап сатып алулар • 1 000 000 ₸-ден басталатын жалақының түсуі Есептік ай: әр айдың 1-інен соңғы күніне дейін. Карта ForteApp қолданбасында шығарылған жағдайда, бірінші айдың абоненттік төлемі карта шығарылғаннан кейін бірден алынып, абоненттік төлемді алып тастау шарттары орындалған жағдайда қайтарылады. Төлем картасы бөлімшеде шығарылса — бірінші ай тегін. Тарифтер
Solo картасынан нешеуін аша аламын? Жылына 3 Solo картасын ашуға болады.
Мен 1–3 сәуір аралығында сауда жасадым, бірақ неге Forte қолданбасында (Solo есептегішінде) оларды әлі көріп тұрған жоқпын? Карта бойынша барлық сатып алулар Solo есептегішінде қаржылық құжаттар алынғаннан кейін көрсетіледі, есептегіштегі мәліметтер 2 күн кешігіп жаңартылады. Мысалы, 3 сәуірде жасалған сауда 8 сәуірде ескеріліп отыруы мүмкін.
Solo есептегішінде депозит бойынша орташа айлық қалдық қалай есептеледі? Орташа айлық қалдық әр күннің таңындағы депозит қалдықтарының қосындысы, айдағы күн санына бөліну арқылы есептеледі.
Solo картасынан ең көп қандай сома аударуға болады? Бір Solo картасынан Forte-тің басқа картасына — күніне 5 000 000 теңге. Solo картасынан басқа банктің картасына немесе керісінше — күніне 5 000 $ және айына 20 000 $ баламасындағы сомаға дейін, VISA/MasterCard халықаралық төлем жүйесінің ережелеріне сәйкес.
Forte қолданбасында картадан картаға аударудың ең аз сомасы қандай? Ең аз аударым сомасы шектелмеген.
Solo Visa Signature қызметтері
«Заңгер кеңесі» қызметін қалай пайдалануға болады? Заңгерлік кеңес алу үшін Solo клиенті Solo/SoloDirect жеке менеджеріне жүгініп, сұрау салу формасын толтыру қажет.
Консьерж-сервисін қалай пайдалануға болады? Telegram/Viber/WhatsApp мессенджеріне кіріп, VisaConcierge деп жазыңыз (атауды бос орынсыз енгізу маңызды) https://mssg.me/conciergeservice немесе Forte мобильді қолданбасындағы «Қызметтер» бөлімінен Concierge сілтемесіне өтіңіз.
Менде DragonPass қолданбасына тіркелу немесе кіру кезінде қиындықтар туындады. Егер тіркелу кезінде қиындықтар болса, тіркеу бетінде орналасқан «Көмек» бөліміндегі «Байланыс» сілтемесі арқылы қолдау қызметіне жүгініңіз. Егер қолданбаға кіруде қиындық болса, «Құпиясөзді ұмыттыңыз ба?» функциясын пайдаланыңыз. Сонда да кіре алмасаңыз, кіру экранындағы «Көмек» бөлімінде орналасқан сілтеме арқылы қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Премиум карта ұстаушының қонақтарына VIP/CIP-залға тегін кіру мүмкін бе? Жоқ, қонақтар үшін кіру ақылы болады.
Бір жылда неше дана жүк орауға болады? Күнтізбелік бір жылдың ішінде Visa Signature премиум картасын ұстаушылар жүкті тегін орау қызметін жылына 10 рет пайдалана алады. Қызмет Solo Visa Signature картасымен бір айда 150 000 теңгеден астам сомаға сауда жасалған жағдайда қолжетімді. Залға кіру күнінен 35 күн бұрын жасалған барлық операциялар есепке алынады, соңғы 5 күндегі операциялар есепке алынбайды.
Fast Track қызметін қашан белсендіру қажет? Кезексіз өтуге мүмкіндік беретін QR-кодты алдын ала, ұшуға дейін 24 сағаттан кешіктірмей жасауға болады. Оны тек ұшу күні белсендіруге болады.
Сақтандыру жағдайы орын алғанда не істеу керек?